یک«گاوداری» را سایت هسته‌ای اعلام می‌کنند!/ اورانیوم ۶۰ درصدی در فردو با IR-۶ تولید می‌شود

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بارها اعلام کردیم صدور قطعنامه یا استفاده ابزاری از قطعنامه در شورای حکام نمی‌تواند نتایجی به دنبال داشته باشد.کلانشهر:محمد اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه توسعه صنعت هسته‌ای ایران در چارچوب پادمان جامع است و ...

ایران تولید اورانیوم ۶۰ درصدی خود را افزایش داد

برای اولین بار، ایران تولید اورانیوم ۶۰ درصد را در فردو آغاز و میزان تولید اورانیوم ۶۰ درصدی خود را افزایش داد.کلانشهر:سازمان انرژی اتمی در واکنش به قطعنامه شورای حکام اقدام به تولید اورانیوم تا غنای ۶۰ درصد در سایت ...